به منظور یافتن بهترین متخصص درمان ناباروری ، باید ویژگی ها و قابلیت های پزشک خود را مد نظر قرار دهید. دکتر افسانه شه بخش بهترین متخصص ناباروری در تهران از برترین پزشکان فوق تخصص ناباروری و درمان نازایی در تهران هستند که با تخصص ویژه ای که در راستای تشخیص و درمان این اختلال دارند جزو پیشتازان حوزه زنان ، زایمان و ناباروری استان تهران محسوب می شوند.

 

بهترین متخصص ناباروری در تهران - دکتر شه بخش

درباره بهترین متخصص ناباروری در تهران

متخصص ناباروری

به طور کلی بهترین متخصص ناباروری تهران ، به پزشکی اطلاق می شود که کلیه ادوار مرتبط با بیماری ها و جراحی های زنان و زایمان را به صورت علمی و تئوری سپری نموده و پس از فارغ التحصیلی و اخذ مدرک بودر تخصصی در این رشته ، اقدام به ادامه تحصیل و دریافت فلوشیپ ناباروری نموده است.

اختلالات باروری

باروری ؛ از جمله مسائلی به شمار می رود که اغلب افراد با آن درگیر هستند. از این رو سلامت دستگاه تولید مثل و سیستم هورمونی زنان امری بس حائز اهمیت می باشد. ناباروری ، زمانی اتفاق می افتد که علیرغم عدم کنترل باروری و عدم رعایت پروتکل های پیشگیری از بارداری ؛ طی 6 ماه و در زوجینی که سن زن بالا است پس از یکسال ، حاملگی رخ ندهد. خانم هایی که در این دسته قرار داشته و اصطلاحا با نازایی مواجه هستند ، جهت درمان نازایی باید به بهترین متخصص ناباروری در تهران مراجعه نمایند. متخصص ناباروری ، با معاینه بیمار و بررسی علائم ناباروری ، اقدام به تشخیص عوامل زمینه ساز ناباروری نموده و درمان متناسب با آن را پیشنهاد می نماید.

علل ناباروری

ناباروری گاهی اوقات ، دارای علائم ناشناخته بوده و هیچ گونه دلیل مشخصی ندارد ؛ اما در برخی موارد به دنبال علل مشخصی نمود می یابد.

  • افزایش سن

سن از فاکتورهای اثرگذار در موفقیت باروری محسوب می گردد و اهمیت ویژه ای در مقوله بارداری دارد. به طور کلی در سنین بالا ، تخمک ها تضعیف شده و از کیفیت آن ها کاسته می شود ؛ تا جایی که این امر می تواند منجر به بروز اختلالات نازایی در زنان شود. شایان ذکر است که باروری در مردان محدودیت سنی کمتری دارد و تقریبا می توان گفت که در آقایان سن ناباروری وجود ندارد. برای انجام معاینات بیشتر و بررسی تخمک گذاری ، می توانید به دکتر شه بخش ، بهترین متخصص ناباروری در تهران مراجعه نمایید.

 

بهترین متخصص ناباروری در تهران - دکتر شه بخش

 

  • اختلالات اسپرم در مردان

از دیگر عوامل موثر در بارداری باید به تعداد اسپرم در آقایان اشاره نمود. کمبود تعداد اسپرم در مردان می تواند به بروز اختلالات ناباروری در مردان بیانجامد ؛ چرا که در چنین مواردی اسپرم ها قادر به بارور کردن تخمک ها نبوده و اختلال ناباروری را ایجاد خواهند نمود.

  • اختلالات تخمک گذاری در زنان

تعادل هورمون های زنانه ، بر عهده تخمک ها می باشد ؛ لذا اختلالات هورمونی می توانند منتج به ناباروری شده و منجر به نازایی شوند. لازم به ذکر است که گاهی اوقات هورمون ها مانع آزادسازی تخمک ها توسط تخمدان ها شده و بدین ترتیب به ناباروری می انجامند.

  • مشکلات لقاح در زنان و مردان

در برخی مواد ، اختلالاتی بر سر لقاح قرار داشته و مانع باروری می شوند. به عنوان مثال گاهاً ممکن است اسپرم نتواند با سرعت قابل قبولی وارد رحم شده و خود را به تخمک برساند ، در نتیجه لقاح اتفاق نیفتاده و باروری رخ نخواهد داد. شما عزیزان و همراهان گرامی می توانید در راستای تشخیص علل ناباروری و درمان مشکلات ناباروری خود ، به مطب دکتر شه بخش ، بهترین متخصص زنان و زایمان در تهران مراجعه نموده و در این خصوص با ایشان مشاوره داشته باشید.

ویژگی های بهترین متخصص ناباروری در تهران چیست ؟

  • یکی از مهم ترین ویژگی ها در انتخاب بهترین متخصص نازایی در تهران ، دارا بودن تخصص در این زمینه می باشد.
  • داشتن دانش و سواد کافی برای متخصص زنان ، امری بدیهی و مهم است. در صورتی که پزشک در مورد علت های ناباروری تخصص و دانش کافی نداشته باشد ، نمی تواند راه های مناسبی را برای درمان ناباروری ارائه دهد.
  • داشتن تجربه کافی در کنار دانش ، از دیگر مواردی است که در این زمینه حائز اهمیت است.
  • لازم است متخصص ناباروری بتواند مشکل بیمار را به صورت صحیح و دقیقی تشخیص دهد ؛ زیرا در صورتی که علت ناباروری به درستی تشخیص داده نشود ، درمان نیز موفقیت آمیز نخواهد بود.
  • در انتها می توان گفت ارائه بهترین روش درمان برای برطرف کردن ناباروری از ویژگی هایی است که باید در انتخاب بهترین متخصص ناباروری در تهران به آن توجه داشته باشید. بعد از تشخیص علت ناباروری ، باید درمانی مناسب با مشکل بیمار و بر اساس آناتومی بدن او ارائه شود تا فرد بتواند نتیجه موفقیت آمیزی را از درمان کسب نماید.

سایر ویژگی های بهترین دکتر ناباروری در تهران

تمیز بودن محل درمان و مطب :

بهترین متخصص ناباروری تهران زمانی می تواند شما را به بهترین نتیجه برساند که محل درمان استریل و تمیز باشد. در غیر اینصورت ممکن است میکروب ها وارد بدن شوند و یا بیمار به عفونت دچار شود که در نهایت عوارض شدیدی را به دنبال خواهد داشت.

ارتباط موثر با بیمار :

لازم است بیمار بتواند با پزشک خود ارتباط خوبی بگیرد و به او اعتماد داشته باشد. ارتباط موثر می تواند در تشخیص و درمان ناباروری بسیار کمک کننده باشد ؛ چرا که بیمار در صورت داشتن آرامش و اعتماد به پزشک ، تمامی مواردی که ممکن است در ناباروری موثر باشد را بیان می کند.